Władze Kazimierza Dolnego zapraszają do składania ofert na stanowiska SEKRETARZA GMINY i SKARBNIKA GMINY. Wymagane dokumenty należy składać do 22 marca 2004 roku.
Stanowisko SEKRETARZ GMINY
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE:
OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ:
Sekretarza gminy obowiązują przepisy o ograniczeniu i prowadzeniu działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne oraz o samorządzie gminnym, a w szczególności zakaz prowadzenia działalności gospodarczej oraz obowiązek składania oświadczeń majątkowych.
Stanowisko SKARBNIK GMINY (GŁÓWNY KSIĘGOWY BUDŻETU)
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE:
OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ:
Skarbnika gminy obowiązują przepisy o ograniczeniu i prowadzeniu działalności gospodarczej przez osoby pełniące fuukcje publiczne oraz o samorządzie gminnym, a w szczególności zakaz prowadzenia działalności gospodarczej oraz obowiązek składania oświadczeń majątkowych.
Oferty z dokumentami należy składać w Sekretariacie Urzędu Miasta, 24-120 Kazimierz Dolny, ul. Senatorska 5, w terminie do dnia 22 marca 2004 r. Informacje: tel. (0-81) 88-10-212 wew. 31.